Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Önskemål » Blogg - Statistik
 2012-12-05, 14:03
Svara | #1 
Cri
Nykomling
Reg.datum: 2011-01-20
Inlägg: 17
Blogg - Statistik

Hej!

Jag skulle vilja förbättra med statistik på Blogg, om det går att behålla "Dagliga" besök kvar och inte tar bort vid ny månad? Går det?

Jag skulle vilja jämföra andra månader hur många dagliga besök.

Och jag undrar om man kan se skillnad om det är personer som återkommande besök, eller om det är nya personer som besöker o läser blogg?

 

Cri
 2012-12-07, 14:38
Svara | #2 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Hej Cri,

När du skriver att du vill behålla "dagliga" besökare, menar du att vi skall ha en kolumn som räknar upp antalet besökare från årets start?

Jag la upp en länk under statistiken som jag kallade "jämför med föregående år". Där kan du nu se skillnaden mellan de olika åren.

Som det är konstruerat idag, så gör det att vi inte kan se skillnaden på återkommade besökare eller om det är nya personser som läser bloggen.

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!