Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Dator & Internet » Google Chrome.
 2013-02-05, 10:09
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Google Chrome.

Hej Vänner på dinstartsida .se

Nu kommer en ny fråga.
Jag har som en del vet tagit bort allt med Firefox och kör nu Webbläsaren Chrome.
Allt är perfekt men något fattas.
Värktygsfältet längst upp vill jag ha fler ikoner.
Nu talar jag om Googles egna ikoner inte dom jag skälv kan lägga dit som bokmärke.
Jag har enbart ett adressfällt och ikonerna fram och back.Jag vill ha fler.
Hur fixar jag detta.
Har letat i Google Chrome i Oändlighet men hittar inte dom verktyg som behövs för att lägga dit dom ikoner som jag vill ha längst upp.
Exempelvis (Helskärm-Skriva Ut ) mf mf mf.

Vänligen Tommy


Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2013-02-06, 20:25
Svara | #2 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

hejsan, du måste själv lägga till det du önskar i Chrome web store. Du hittar den genom att trycka på "ny flik" högst upp. Leta reda på appen som finns längst ner till höger. Så går du vidare...

Om du önskar att ha ikonen startsida så går du till inställningar.

se alltid till att ha senaste versionen (av Chrome) som nu är: 24.0.1312.57 m.

 

 

 

En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2013-02-06, 22:28
Svara | #3 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Ser att du fått svar redan. Det är vad jag tänkte skriva också.

Det där grejar du galant. 

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2013-02-07, 09:12
Svara | #4 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Tack vänliga Vänner.

Skall ta itu med detta snarast. 
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2013-02-07, 12:34
Svara | #5 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040

Frogart och Mysan!! Nu prata ni väl om speed Dial!! Där man kan lägga till bokmärke inkl. bild!

Men frågan var väl goch egen verktygsfält??

Där man kan lägga till EX. gmail,stavningskontroll och dyligt!

Men något verktygsfält likt FF finns väl inte?

Tjohejsan
 2013-02-07, 13:03
Svara | #6 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Jag pratar inte om det. Vet inte vad du menar.  Men du kan välja startsida för Google med appar och där är ingen vektygsrad med. Den brukar komma automatiskt men man måste  ha IE för att lägga till verktygsraden. Hos Googles egen startsida finns den på högersida längst upp att välja från har jag för mig. Använder den inte själv. Men googla på google verktygsrad och installera därifrån. Det är det lättaste.

Håller på att ominstallera min dator nu och har inte laddat ner varken Chrome eller Google än så jag kan inte se efter heller.

Om ingen invändning kommer återkommer jag senare. Ska till läkare nu och är inte hemma före 16-tiden.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2013-02-08, 11:22
Svara | #7 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Det blev sent i går så jag hann inte hit.  Har du Appsidan som startsida i Google kan du inte få upp deras verktygsfält längre. Det var tidigare version som hade det. Google sök får du upp naturligtvis men inte mer.
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2013-02-09, 00:51
Svara | #8 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

TommyViking

Vissa program du laddar ner finns hela vertygsfältet med.  Jag använder ju fotoprogram, där finns det nästan med på allt att välja in det. Vet inte  hur det är med andra. Jag har valt deras verktygsfält automatiskt tidigare men det gick inte. Men nu sitter det där  Du kan få låna det

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2013-02-09, 11:36
Svara | #9 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Tommy Viking.

Här är en adress där du laddar ner Googles verktygsfält nr 5, den senaste. Du måste kolla att din dator uppfyller kraven bara och det borde den göra. "Ramlade" in där av misstag    

http://www.google.com/intl/sv/toolbar/ie/features.html

Hoppas det ger dignågt. Det finns mycket där. Det är Googles egen sida.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2013-02-09, 11:40
Svara | #10 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Tommy Viking

Börja med den här, startsidan där står vilken typ av Windows du måste ha, sedan klickar du fram till den jag la upp först. Du kan ladda ner från vilken du vill, den sista är mest info.

http://www.google.com/intl/sv/toolbar/ie/index.html

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2013-02-14, 09:57
Svara | #11 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594

Kingsway  

Svar till Dig.
Juste det Värktygsfältet är det jag talar om och inget annat 
Några andra Tillägg behöver jag inte och är inte intresserad av.
Jag vill ha STORA ikoner längst upp där jag kan klicka när jag vill på olika arbeten.
På Firefox var detta Utmärkt.

TACK ALLA FÖR ERT ENGAGEMANG. 

Vänligen Tommy 

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!