Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » Klistra in Foto i Forum mm !??
 2014-02-25, 08:10
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Klistra in Foto i Forum mm !??
Vet någon hur Jag kan sätta in ett foto från mitt album mm i Forum.
I väderprognosen funkar det Utmärkt men vet inte hur jag gör i Övriga Forum

VÄNLIGEN Tommy/Viking

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2014-02-25, 17:04
Svara | #2 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Det går inte sätta in sina egna bilder om du inte har dem på Internet. Du måste kopiera bildadressen och klistra in på bildplatsen.  Alltså  Bildadressen  inte URL.

Har du en blogg exempelvis med bilder kan du ta dem därifrån. Eller om du har någon annan sida med dina bilder.

Du högerklickar på bilden och väljer bildadress.  Kan inte visa med egna bilder själv då de är högerklicksskyddade.  Här blev det FEL.  Den funktionen fins inte kvar på bilder längre. Provade på en bild som man får ta på Internet men de aternativen är borta båda två. Finns bara spara bild och då blir det ju från dina egna bilder ändå.

Då kan jag tyvärr  inte hjälpa dig.  Det blir till att ropa på Jocke hur man gör nu.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2014-02-26, 08:58
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594

Tack rara Mysan för Ditt var.
Du är alltid Trevlig,Mysig och Vänlig !!!!

Jag förstår precis hur DU menar.
Och Du har rätt.
Tyvärr har jag som du säger mina foton på Datan och inte på Internet.
Om du kollar vädret som jag gjorde ett inlägg på varje dag i minst 6 månader så är det hur enkelt som helst att lägga ut foto där.

Varför inte samma Foto-konstruktion på andra Forum !?

Tack återigen Mysan
för din Vänlighet och Kram på Dig !!!!

Skall skriva till Jocke !

Vänligen Tommy/Viking


Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2014-02-26, 23:29
Svara | #4 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Ja vädret lägger jg bilder på också, där ska man ju ha sina egna bidler (helst). Fattar inte varför det inte ska gå på andra ställen. Jag tycker inte det ska vara så svårt.

Men jag tror nog Jocke ser det här och kommer till undsättning. Det brukar han göra

 

Ha det så bra

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!