Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » !! Totalt Vansinne !!
 2015-05-19, 08:32
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
!! Totalt Vansinne !!

Detta är inget annat än Totalt Vansinne
Var dom än drar fram ser det ut som en Krigszon av efterlämnat skräp.
Detta är ett av  Lägren i Göteborg.
Gatorna är fulla av dom vid varenda affär.
Vi känner oss inte trygga i Vår egna stad längre Dom tar över mer och mer.
Säger du något till dom skriker dom Rasist efter dig.
Såg två Zigenare som stoppade på sig Varor på LIDL häromdagen.
Tyvärr kom jag försent till Kassan för att varna dom.
Dom slank ut men LIDL skulle hålla ögonen öppna hädanefter fick jag som besked !

Löfven med Kompani Håller Käft  


Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-05-19, 19:54
Svara | #2 
Just Me
Novis
Reg.datum: 2010-11-24
Inlägg: 130
Håller med dig om att det är totalt vansinne, återigen, kasta ut dom! Är också förbannat trött på att bli påhoppad av dessa parasiter som tar över mer och mer.
Just Me
 2015-05-20, 08:26
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594


Tack för din Feedback Just Me 

Jag blir som Dig bara mer och mer Arg och Förbannad över detta Tiggeri.
I Rumänien/Bulgarien är det Förbud att Tigga.
Men i Sverige tillåter vi Tiggeri och en Invasion av Tiggande Zigenare från hela Mellaneuropa.
Vart skall det sluta är min Fråga ?

!! SÄTT STOP FÖR DETTA VANSINNE NU !!

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-05-20, 12:08
Svara | #4 
010
Medlem
Reg.datum: 2012-11-21
Inlägg: 67

Jag tycker synd om de människorna som har det så eländigt att de måste tigga, jag tycker också synd om Er här som är förbannade på dom. 

Att gå och vara irriterade och förbannade på saker och ting som man inte kan påverka måste vara ett helvete. Frustrerande rent ut sagt!

Jag är pensionär i stort sett hela tiden och kan bestämma min tid och mina tankar och jag försöker göra nåt positivt av det hela tiden. Helt enkelt att ha roligt och jag tycker att jag lyckas med det.


Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra idag
 2015-05-21, 08:17
Svara | #5 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594

010 
Du lever Inte i Verkligheten.
Du lever i ett hus Långt ute på Landet vad jag förstått och tycks leva i någon slags Fantasivärld.
Att du uttalar dig på det sättet känns bara Tråkigt och Helt Verklighetsfrämmande.
Du får LA åka till Stockholm-Göteborg-Malmö och se skälv.
Jag är oxå Pensionär och Har J*T Roligt Varenda Dag::Obs
Men för den sakens skull måste jag LA inte Acceptera  Tiggande/Zigenare utanför Varenda Affär och deras Tältstäder runt hela Göteborg.Och Jag Tycker Inte Ett Knota Synd Om Dom.!!!
Klart Slut För Nu !!!

 PS::Idag Skall Jag Ut Och Äta Middag på Restaurang Med Eva:.Det Skall Bli GÖR Kul::DS
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-05-21, 08:22
Svara | #6 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
 Så här ser det ut när dom Lämnat Platsen.
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-05-21, 08:33
Svara | #7 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594

Snart har vi 50 Sådana här Zigenare/Läger Runt och Inne i Göteborg.
Dom frågar INTE vart dom kan tälta mm dom slår upp sina läger där det Passar Dom i våra Parker-Parkeringar mm.
Det är en stor Skam att inte Sverige Förbjuder detta Vansinne.!!!


Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-05-21, 14:19
Svara | #8 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
 010.
Vill visa några fler Foton som tagits för några dagar sedan.
Här levde Fåren i Zigenare/Tiggare lägret i Malmö/Skåne TvåTusenFemton.
Det du ser är Fårens Liggplats.
Gilla eller Skit i Det.

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-05-21, 19:58
Svara | #9 
Just Me
Novis
Reg.datum: 2010-11-24
Inlägg: 130
Du behöver inte tycka synd om mig 010     Jag kommer aldrig att acceptera detta tiggeri. Jag kommer aldrig att acceptera att bli kallad rasist av tiggarna för att jag inte slänger pengar i deras kopp varje gång jag går förbi. Jag kommer aldrig att acceptera att min nu vuxna dotter blir antastad av detta patrask flera gånger i veckan på väg till jobbet. Jag kommer aldrig att acceptera att min nu vuxna son även han blir påhoppad. Jag kommer aldrig att acceptera att min yngsta son på väg till gymnasiet ska behöva höra dessa människor ropa efter honom. Jag kommer aldrig att acceptera att det ser ut som på bilderna som Tommy/Viking lagt ut.    Det enda som är synd är att vårt fina land ska dras ner på grund av bristfälliga lagar och fega politiker som inte tar tag i problemet.  Återigen, släng ut dom!
Just Me
 2015-05-22, 08:27
Svara | #10 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594

Just Me !

Så bra skrivit.!!!!!
Kunde inte Gjort det bättre skälv.
Kram på Dig och Hälsa Dina Barn !

Zigge/Lejontass Hälsar oxå till Er.
Klart Slut Från Nu.

Vänligen !

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-05-22, 11:16
Svara | #11 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594


Bara Ett foto till.
Detta är ett av Fåren som bodde i Svinstian.
((Inget ont om Svin:Obs))
Jag lägger inte ut något som jag inte har näst intill Helkoll på.
Inte alltid lätt i dagens tekniska Samhälle.
Detta foto har legat ute i varenda tidning i Skåne dom senaste dagarna May 2015.
Fåret får Mat för första Gången på Minst en/två Veckor på detta foto.
Du 010 Tycker synd om dessa Avskum som Ligger/Sitter på alla våra gator.
Och dom som regerar är Fegaste Kräk  
Löfven är En J*A Torsk.
Jag älskar Torsk men Inte Löfven  och det är en J*A Skillnad.

Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!