Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » !!! Vilken Åktur !!!
 2015-07-10, 11:16
Svara | #1 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
!!! Vilken Åktur !!!
   KOLLA DETTA  

Visst är det Genialt  
Jag Tommy/Viking och Zigge/Lejontass önskar Våra dinstartsida.se Vänner fortsatt trevlig Fredag/Helg.



  

PS
::Jag vet inte hur jag skall kunna få fotona Mindre (Anpassande)::DS
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
 2015-07-10, 14:58
Svara | #2 
Just Me
Novis
Reg.datum: 2010-11-24
Inlägg: 130
Precis så ska det vara Tommy/Viking! Är villig att åka med på den turen 
Just Me
 2015-07-11, 09:03
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 594
Gulliga Dig Just Me  

Jag har redan åkt den flera Gånger och har börjat på en Ny Resa ((skratt skratt))
Allt måste LA inte vara så J*A perfekt.
Jag menar ! Det jag Värdesätter Högst är Ärlighet/Uppriktighet/Ödmjukhet/Empati  
Visst har även jag levt ett visst inrutat liv Just Me med Arbete/Bostad/Bil och när jag arbetade var det inte mycke tid över för nöjen mm.
Det där att anlända med välbevarad kropp är Klockren:::Jag Bryr Mig Inte !!!
För den sakens skull misshandlar jag inte min kropp Äter vad som helst och Husmanskost är Älsklingsrätten.
Idag har jag fått en Liten Bag in Box med  Pip längst Ner  
Mina leder är inte vad dom borde vara.
Har problem med Hjärtat.
PRATAR ALDRIG SJUKDOMAR .
Det är en regel jag har för det tar för mycke Positiv Energi.
En del människor kan enbart tala om deras sjukdomar och jag Tystar dom nästan på Direkten.
Orkar inte lyssna på sådant om det inte är ett förtroligt samtal där jag skall vara ett Stöd är jag idel Öra !!!

Du ser Just Me hur snabbt det drar iväg med mitt skrivande.
Kramar för ditt Inlägg och fortsatt Trevlig Sommar Till Dig.
Vänligen  
Ingen planerar för att Misslyckas, Det är bara det Att vissa människor Misslyckas med att Planera.
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!