Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » DinStartsida » Felrapporter » Logga in
 2019-07-19, 07:24
Svara | #1 
Pembe
Nykomling
Reg.datum: 2015-02-23
Inlägg: 4
Logga in
Varje gång jag sätter på datorn så måste jag acceptera cookies och
logga in på den här sidan. Jag bockar i automatisk inloggning varje gång,men nästa
gång jag sätter på datorn så  måste jag acceptera cookies och logga in. Vad är det som blivit fel?
Så  här var det inte förut utan har blivit så på sista tiden, ev i samband med senaste
uppdateringen av firefox. Hur ska jag göra för att slippa logga in?

Det är bättre att bli lurad då och då, än att ständigt gå och vara misstänksam. - B.C. Forbes
 2019-10-15, 07:21
Svara | #2 
Pembe
Nykomling
Reg.datum: 2015-02-23
Inlägg: 4
Nu har det funkat några dagar som det ska. Jag behöver inte logga in längre varje dag.
Tror det kan  ha haft med senaste uppdateringen av Firefox,
det är efter den som jag inte behövt logga in igen.
Det är bättre att bli lurad då och då, än att ständigt gå och vara misstänksam. - B.C. Forbes
 2019-10-17, 07:02
Svara | #3 
Pembe
Nykomling
Reg.datum: 2015-02-23
Inlägg: 4
Den glädjen blev kortvarig nu är det likadant igen. Jag måste logga in varje gång jag sätter på datorn.
Det är bättre att bli lurad då och då, än att ständigt gå och vara misstänksam. - B.C. Forbes
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!