Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Övrigt » Lite svårt att skriva...
 2010-11-21, 14:47
Svara | #1 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366
Lite svårt att skriva...

...just nu! Jag har ramlat riktigt illa och brutit min vänstra hand vilket är besvärligt eftersom jag är mest vänsterhänt!!! (Ambidexter men anv. mera vänster) Det kommer ta upp till ett halvår att få den i ordning

Kommer att läsa era inlägg mest tills det känns lite bättre...skriver detta så ni inte undrar varför jag är så tyst i Forumet! (för undrar gör ni väl )

Båtbenet är av!

En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
 2010-11-21, 15:29
Svara | #2 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148

frogart! Aj aj! sånt gör ont. Hoppas Du har en Laptop så Du kan leka pekfingervalsen med styrplattans hjälp. Krya på Dig!


 

Beatus, qui prodest, quibus potest
 2010-11-21, 15:40
Svara | #3 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Ja detsamma frogart,krya på dig!!
Tjohejsan
 2010-11-21, 17:33
Svara | #4 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Men frogart. Aj aj aj, jag känner hur ont du har.

Ja jag har faktiskt undrat, det har varit så tyst från dig.

Hoppas du kan göra som Ozborn sa, köra pekfinger eller alla fem med höger eller något ibland.

Krya på dig och ha det så bra du kan

Kram          

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2010-11-21, 19:05
Svara | #5 
Raderad
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510
Låter inge vidare. Krya på dig.
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
 2010-11-22, 08:22
Svara | #6 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193
Det var väldigt tråkigt att höra  att du har gått och brutit din vänster hand. Vi får hoppas att det läker fort och att du kan börja använda handen tidigare en beräknat! Krya på dig!
Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2010-11-22, 13:28
Svara | #7 
frogart
Aktiv medlem
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 366

STORT TACK för era vänliga inlägg!

Tyvärr har jag ingen laptop så det blir ingen pekfingervals med styrkula fast jag kommer att skriva lite grand ändå...kan inte låta bli med sådana trevliga vänner här på Forumet

En konstnär är ingenting utan gåvan, men gåvan är ingenting utan arbete.
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!