Vi använder cookies
Vi använder cookies och annan spårningsteknik för att förbättra din surfupplevelse på vår webbplats, för att visa dig personligt innehåll och riktade annonser, för att analysera vår webbplatstrafik och för att förstå var våra besökare kommer ifrån. För att ta reda på mer, läs vår cookiepolicy och integritetspolicy.
Genom att välja 'Jag godkänner' godkänner du vår användning av kakor och annan spårningsteknik.
  
Du är här: Forum » Allmänt » Väder » Förhandsgranska i väderdagboken
 2012-03-26, 11:38
Svara | #1 
Sampoo
Gröngöling
Reg.datum: 2011-02-02
Inlägg: 16
Förhandsgranska i väderdagboken

När jag har skrivit min väderrapport och sparat den och sedan upptäcker att jag vill ändra något så är det inget problem med detta. Klicka bara på ÄNDRA, men...när jag är helt nöjd med mitt inlägg och får för mig att jag faktiskt har en passande bild till raporten, så är det ju omöjligt att lägga in den, eftersom jag ju redan har klickat på SPARA. Det skulle inte förvåna mig om du kunde skapa en "FÖRHANDSGRANSKA"-knapp som löser detta problem.  Vänligen, SAMPOO

Ps, tecknet "<" =mindre än  och  tecknet ">" =större än (se vindstyrka) ds.

(Kan det kanske vara jag som inte har förstått galoppen.)

 2012-03-26, 18:29
Svara | #2 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

Hej, jag skulle ha svarat dig på mailet du skickade men du hann ställa fråga i forumet så jag svar här istället.

Du kommer att kunna lägga till och ta bort bilder på redan sparade inlägg, skall försöka fixa till detta inom kort. Har bara ett par små saker som jag måste fixa till först!

Troligen kommer jag inte kunna lägga till en "förhandsgranska"-knapp då det strular till det med bilderna men jag skall se om det går att lösa. 

Tack för att du påminde mig igen om tecknen, jag har nu ändrat på dem så vindstyrkan visar rätt!

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2012-03-26, 21:35
Svara | #3 
Sampoo
Gröngöling
Reg.datum: 2011-02-02
Inlägg: 16
Tack! för ditt svar, Jocke. Du vet säkert att vi litar på dig.
 2012-03-27, 08:03
Svara | #4 
Sampoo
Gröngöling
Reg.datum: 2011-02-02
Inlägg: 16

Hej igen Jocke.

I och med att du han gjort det möjligt för oss att lägga till, ta bort bild

även efter det att man har sändt rapporten, reduseras behovet av en "förhandsgranska"-knapp

avsevärt för min del, därmed upphör mitt "krav " på en funktion för "förhandsgranska".

Mvh. Sampoo

 2012-03-31, 23:50
Svara | #5 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

En fråga igen. När jag kollar allmänt så står det noll på väderrapporter på mig men när jag tittar hos mig själv står det 7. Mysko. 7 stämmer.

 

Jag har inte skrivit sedan jag unrade sist och ska in göra heller för det fungerar inte.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-04-01, 21:16
Svara | #6 
Jocke
Administratör
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 193

När du skriver att det står noll på väderrapporter på allmänt vilken sidan referera du till då?

Jag svarade på ditt inlägg i tråden http://www.dinstartsida.se/forum/visa.asp?id=3965&sid=3981 men har inte fått något svar av dig än. Skulle du kunna svara mig!

Det är vid gränsen av smärta och lidande som männen skiljs från pojkarna. // Emil Zatopek
 2012-04-02, 10:44
Svara | #7 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Hej Jocke, jag har svarat på din fråga och jag ser det här. Det ordnade sig ett tag men nu är det stopp  igen.

Närjag ser vad andra krivit där det står 0 på mig är under Väderrapporter. Där det står 7 är min egen sida.

 

Ska gå igenom det här lite mer men ska till sjukhus nu så jag hinner inte kolla. Jag ber att få återkomma. Antagligen är det jag om är för dum för att fatta.

Jag testaDE NU OCH DÅ GICK DET BRA, MEN UTAN BILD.

 

jAG KAN VÄLJA OLIKA ORTER I RULLISTAN MEN aBBEKÅS HOPPAR UPP,  INGA ANdRA FELMEDDELANDN. iDAG GICK DET BRA.

 

Ber om ursäkt för capslock, men nu måste jag gå så jag hinner inte ändra.

Åtekommer.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-04-03, 13:11
Svara | #8 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Till Jocke

Hej

Det är Mysan här igen. Svaret jag gav dig står under Väderdagboken. Sedan skapades ju den här nya tråden om den och det var där jag missade nu sist. Men svaret  är alltså under den första tråden.

Jag har försökt i går kväll och idag med en rapport och det gick perfekt.

Där det står 7 rapporter är på min Väderdagbok  Och 0 är på publika Jag klickar bara på Väderrapporter från min dagbok där kommer ju alla andras rapporter upp.  Just nu hittar jag det inte alls.

Men nu fungerar det ju att skriva och luftfuktighet och annat har jag ingen aning om ändå.

Tack för ditt tålamod

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-05-02, 13:42
Svara | #9 
Raderad
Nykomling
Reg.datum: 2012-05-02
Inlägg: 1

hej

jag lägger in

allerum helsingborg

men får upp huddinge

kan inte ändra

mvh lasseb

activ
 2012-05-07, 15:24
Svara | #10 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Här fungera väderdagboken alldeles utmärkt! Ville bara säga det.
Tjohejsan
 2012-05-07, 15:28
Svara | #11 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040

activ

Jag har testat allerum /Hälsingborg och det funka hoss mig!

Tjohejsan
 2012-05-12, 11:43
Svara | #12 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Idag får jag inte upp någon väderrapport, har hållt på 3 timmar nu. Inte i ett kör men med mellanrum. Det står bara och snurrar uppe på flikarna.
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-05-12, 11:52
Svara | #13 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696
Flikfältet ska det vara.
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
 2012-05-12, 13:00
Svara | #14 
Raderad
Mycket flitig postare
Reg.datum: 2010-10-22
Inlägg: 1040
Mysko Mysan jag har varit där,och den kommer upp snabbt! Inga problem här!
Tjohejsan
 2012-05-12, 13:37
Svara | #15 
Raderad
Flitig postare
Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696

Kingsway nu  har jag povat igen och nu gick det bra.  Bytte bild, kan ha varit den som orsakade det. Ändå var det en helt vanlig bild.

Alltså datan är knäpp.

Kul att se dig här, det var ett tag sedan. Hoppas allt är bra och att du får en trevlig helg.

Att sikta för högt kan sluta i platt fall
Du måste vara inloggad för att kunna svara på tråden!